Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojciec
Gość
|
Wysłany: Pią 14:25, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Marine napisał: | Na zawsze? To polega na założeniu kawałku teflonu na lufę i gumkę. Tyle. Fps'y wzrosną o 10-20, w G&G wszystko jest ładnie zrobione i nie ma tu tego co w chińczykach. |
Tu chyba nie chodziło o uszczelnienie gumki na lufie tylko dyszy, głowicy tłoka oraz głowicy cylindra aby zdać test strzykawki
Ostatnio zmieniony przez Ojciec dnia Pią 14:26, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
TATOS
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 2952
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA-Mokotów
|
Wysłany: Pią 14:48, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:43, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czekaj, czekaj, Lolek... Nakręciliście go a teraz Bóg jeden wie co on zrobi ze swoim gearboxem .
Nie pakuj do GB plasteliny, ton silikonu itp... I nie otwieraj GB jak nie znasz zasady jego działania albo boisz się, że go potem prawidłowo nie złożysz. Najlepiej dać serwisowi do uszczelnienia.
Uszczelnia się, tak jak już wspomniano, dwa miejsca:
1. Zespół głowicy tłoka i cylindra oraz głowicy cylindra - najlepiej jak jest idealna strzykawa, czyli zero przestrzeni pomiędzy uszczelką głowicy tłoka a ściankami cylindra oraz między głowicą cylindra a cylindrem. Robi się to poprzez dobrze dobrane głowice do cylindra i tłoka i dobre O-ringi (uszczelki). Do tego najlepiej fabrycznie doszczelniona dysza i wio, całe powietrze musi iść w dyszę prosto do komory HU.
2. Zespół lufy, gumki i komory HU. Tutaj po prostu daj się odrobinkę silikonu na gumkę HU przy umieszczaniu jej na lufie a następnie w komorze HU i na to wszystko teflon fix czyli nieco taśmy teflonowej do instalacji gazowych na łaczenie gumki z lufą (przestrzeń między lufą a komorą HU) oraz na front komory HU gdzie lufa styka się z wejściem do komory.
Pamiętać też należy o dobrej komorze HU bo to całe uszczelnianie nic nie da gdy komora przecieka jak ser szwajcarski. Nigdy nie dobierałem komory do AK ale do eMek wybór jest prosty - King Arms, Modify, Prometheus, Madbull Ultimate (nie pasuje do każdego receivera). Każda da doskonałe efekty.
I na koniec artykuł obszerniej i bardzo dobrze wyjaśniający moje wypociny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 15:49, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
szybki
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: Pią 18:47, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Lolek ja proponuje Ci kupić kompletny gearbox Cymy, cena około 180zł,będziesz miał 420 fps . Będziesz miał jeden karabinek a dwie predkości i na juniorów i na nasze strzelanki , a ja przed każdą stżelanką mogę Ci go zmienić , to tylko 20 minut.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:40, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ju rozmawiałem z gościem z redberet i podjełem decyzje ,że zmienie sprężyne na m110 i uszczelnienie i wszystko za 100zł wraz z robocizna
Powiedział mi że da mi to około 350-370 .
Mówił mi też ,że moge kupić gearbox za 160zł cymki tak jak pisałeś z tym ,że silnik sie kłania do wymiany
|
|
Powrót do góry |
|
|
szybki
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: Pią 19:53, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mam parę taki silników i nigdy się nie zepsuły.
Mi na 110 wyszło 400 fps ,zmieniłem tylko głowice tłoka i cylindra,oczywiście chodzi mi cymę 28.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:00, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no a ja mam g&g 47
|
|
Powrót do góry |
|
|
|