Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 10:09, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Fakt teraz spojrzałem, zwracam honor. Porypało mi się, bo kumpel nam kiedyś prowadził neuroshime w polsce ;], sam osobiście systemu nie mam, a że wolę i tak Fallouta, to się nigdy w Neuroshimę nie zagłębiałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 10:37, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | a że wolę i tak Fallouta |
Amigo, właśnie dostałeś +500 do szacunu z mojej strony .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 10:58, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Hehehe swego czasu prowadziłem sesje Fallout PnP , a teraz to tylko już pocinam w New Vegas tylko czasu ni ma .
Tak btw.
To chętnie bym się pisał na jakiegoś LARPa Falloutowego, tudzież nawet strzelanke w tym klimacie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:14, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Odkąd tylko erpeguję (a będzie już 14 lat) próbuję forsować z różnymi grupami graczy kampanie falloutowe. Neuroshima straszliwie mnie zawiodła, bo jej świat (chociaż fajny) nie był mi do niczego potrzebny, za to mechanika, którą chciałem wykorzystać, nie nadawała się absolutnie do niczego.
Cytat: | To chętnie bym się pisał na jakiegoś LARPa Falloutowego, tudzież nawet strzelanke w tym klimacie. |
Aktualnie próbujemy po naszej stronie kręcić coś w rodzaju settingu postapokaliptycznego, który dawałby ładne fabularne tło dla strzelanek. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie, stay tuned.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kostka
Gość
|
Wysłany: Czw 11:15, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wychowałem sie na falloucie i nie uznaje żadnego innego RPG-a (mówie tu o Fallout 1 i 2). Te gierki mają poprostu doskonały klimat, ale cóż - ile mozna ratować kryptę 13 i arroyo w wirtulanym świecie. Trzeba wymyślić coś nowego, na tym samym doskonałym szkicu, w tym samym doskonałym klimacie. A że nic takiego nie ma - sam się za to wziąłem.
Prace ostatnio mocno spowolniły, jako iż w pewnym momencie robiąc taką grę w pojedynkę zostaje mi pełno rzeczy ktróre musze jeszcze dokończyć a często brak mi wiedzy w niektórych dziedzinach (motoryzacja, choroby zakaźne itd.).
Jak ktoś chce pomóc to niech sie odezwie do mnie na gg. Wszystko pisze w formie elektronicznej, jako podrecznik do druku. Prace zostały ukończone narazie w 40%.
PS. Planuje zorganizować jakiegoś LARPA w pierwszysch dniach września w klimatach fallouta. Dla odmiany po stalkerach
Ostatnio zmieniony przez Kostka dnia Czw 11:22, 16 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:21, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No to od tego masz Fallout PnP a nie neuroshime
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:36, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Oj, nie wiem czy ten system jest taki wygodny. Znaczy na pewno lepszy niż ten wcześniejszy PnP, rżnięty na żywca z komputera (osobny rzut na trafienie za każdy nabój w serii, osobny rzut na obrażenia dla każdego naboju, który trafił, potem od każdej wartości obrażeń odejmuje się najpierw DT, a następnie procentowe DR - Jezus Maryja, po co tyle zachodu?), ale i tak jakoś do mnie nie przemówił.
Osobiście mogę polecić bardzo mało u nas znany system Atomic Highway - goła mechanika bez żadnego settingu, bardzo prosta i bardzo szybka. Mam toto w pdfie jakby ktoś reflektował .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:53, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja to osobiście używam tego ale zwykle uproszczam rzuty, zresztą jak prowadziłem to często bez kości w ogóle .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:00, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tak do tematu to mogą być różne rodzaje kałasza AK47/74,AKM,AKS...jeszcze chyba coś tam było ale już nie pamiętam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:18, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ta nowa Neuroshima 1.5 jest całkiem fajna, poprawili min. właśnie mechanikę. Co prawda świat jest bardzo zakręcony (Salt Lake City się kłania) Co nie zmienia faktu, że można grac bardziej "na serio" nie używając niektórych "ficzerów". Zresztą wychodzi teraz bardzo dużo dodatków Portalu, bardzo mi się podobała zapowiedź mechaniki dla statków - coś ala postnuklearne karaiby, choć teraz za cholerę nie pamiętam tytułu dodatku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kostka
Gość
|
Wysłany: Czw 14:56, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
pierwszy mój kontakt z grami RPG po falloucie to była właśnie neuroshima. System fajny, sama gra też fajna. Ale klimat nie ten, brakowało mi go w tej gierce. W dodatku te wciśnięte na siłe roboty i jakaś neodżungla.
Mój system jest cholernie prosty jeśli chodzi o mechanikę. Rozwój postaci w 90% zerżnięty z fallouta, ten sam system punktów wytrzymałości. Szanse na trafienie z broni w walce, powodzenie użycia jakiejś umiejętności? O wszystkim w 100% decyduje MG, biorąc tylko pod uwagę poziom umiejętności gracza, stan broni czy np. warunki pogodowe. Świat jest opisany dość powierzchownie, dzięki czemu gracz "nie wchodzi na gotowe" tylko MG moze wszystko zmieniać i uzupełniać wedle własnego uznania.
Bardziej skomplikowana mechanika dotyczy sprzętu, broni, pojazdów i (jeszcze nie ukończone) noszenia ekwipunku. Kilka prostych wzorów na zużycie paliwa czy szansę na zacięcie się broni.
Jednym słowem - więcej klimatu, mniej tracenia czasu przed kalkulatorem.
Dzięki temu planuje zmieścić swój podręcznik w... 50 stronach, zamiast kilkuset jak inne gierki tego typu.
Ostatnio zmieniony przez Kostka dnia Czw 14:58, 16 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|