Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szybki
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: Nie 19:29, 05 Lis 2017 Temat postu: SD Radiowo 12.11 Haloween "Z" godz. 11:00 |
|
|
MIEJSCE ......................................... : SD Radiowo
DATA .............................................. :12.11.2017
GODZINA ........................................ :11:00
ORGANIZATOR/ORGANIZATORZY ....... : Szybki
REPLIKI .......................................... : Wszystkie dopuszczone w regulaminie
UWAGI DODATKOWE......................... :
Przypominam zmiany w regulaminie
21. Na każdym spotkaniu prowadzonym przez Aministratora forum lub z udziałem jego będzie pobrana opłata w wysokości 1zł (jednej złotówki) na :
- taśmy oznaczeń grup/stron i replik
- kulki do chronowania.
22. Na każdym spotkaniu prowadzonym przez Administratora forum lub z udziałem jego każda replika każdego gracza będzie chronowana i znaczona. Spóźniający się czekają do kolejnej rozgrywki aż zostaną schronowani i oznaczeni .
23. Przed każdą strzelanką organizator ma obowiązek przekazania informacji o :
- teren rozgrywki
- czas rozgrywki
- określić rodzaj , miejsca respów
- na jaką odległość do budynku może podejść gracz z repliką 350+ FPS
- scenariuszu
- przypomnieć o dziurach i innych niebezpieczeństwach- rodzaj ROF
- przypomnieniem o zakazie zdejmowania ochrony oczu .
itp.
PRZYPOMINAM o tym
1. Chronowanie zaczynamy najpóźniej o 11:00 a kończymy o 11:30 . Jeśli ktoś się spóźni NIE BĘDZIE GRAŁ !!! .
Aby to poszło szybciej pamiętajcie by :
- podchodzić ze swoim magiem (nie dotyczy eMek , AK , Get)
- mieć podpiętą batkę
- wyjąć magazynek z repliki po chronowaniu i przestrzelić
- uiścić opłatę ( wiem że to nieprzyjemny moment ale w sumie to niewielka opłata )
- przesuwać się do osoby która nakleja naklejkę i dać tym samym miejsce następnej osobie .
2. Od gracza który nie będzie miał wklejonego na forum avatara opłata 10 zł.
http://www.asgplus.fora.pl/ogloszenia,59/avatary,3336.html#29660
Proszę o przyjazd wcześniejszy tak żebyśmy w miarę płynnie mogli chronować .
Po rozgrywce robimy wszyscy ognisko . Niech kazdy przywiezie coś dla siebie do jedzenia i picia . Będzie czas do pogadanek.
Niedaleka przyszłość ,ludzkość prowadzi badania nad lekarstwem na wszystkie choroby .
Coś jednak poszło nie tak ,lek na wszystko okazał się wirusem który zmienia ludzi w żywe trupy.
Ośrodek badań nad wirusem stał się gniazdem zombi ,na domiar złego jest to jedyne miejsce gdzie można znaleźć
antywirus i uratować ludzi.
Do tego zadania została wytypowana załoga fortu Babilon , najbliżej położonego od ośrodka badań.
W ośrodku obok antywirusa znajduje się też wirus o którym dowiedzieli się separatyści ,
którzy zwietrzyli łatwy łup ,tak przynajmniej im się wydawało .
Dowództwo, żeby wspomóc załogę fortu, wysłało samolot z zaopatrzeniem.
Niestety zestrzelono go, a cały ładunek został rozrzucony .
W samolocie znajdowały się pociski sterujące, lekarstwa i amunicja .
Cały rozrzucony ładunek stał się celem separatystów, którzy kontrolują strefę wokół ośrodka.
Każda ze stron chcę przejąć jak najwięcej ze strąconego samolotu.
MECHANIKA GRY
ośrodek badawczy ;
cały ośrodek jest opanowany przez zombi ,dawna ochrona i naukowcy wszyscy zostali zarażeni .
w ośrodku są pozostałości po broniących się ,(zapory pułapki) każdy gracz uruchamiając jakiś dziwięk lub światło W takiej pułapce
zostaje ranny i musi zostać opatrzony przez medyka '
pirotechnika nie gra w ośrodku badawczym ( wyjątek stanowi pirotechnika używana przez zombi)
trafienia i rany ;
każda z drużyn ma po dwóch medyków .
medyk leczy poprzez założenie bandaża ,drugie trafienie powoduje marsz na respa, lub gracz od razu wraca na respa.
z respa wychodzimy co 10 minut od pełnej godziny ,czyli 10.10 -10.20-11.30-11.40 i tak dalej
w respach będzie zegarek więc nie powinno być z tym kłopotu .
będzie możliwość wysadzenia respa ,wtedy resp jest wyłączony na 30 minut.
Zombi;
zombi maja na sobie tabliczkę z przodu w którą tylko można strzelać ,trafione zombi pada na ziemię na dwie minuty,
po tym czasie wstaje i porusza się dalej .
zombi poruszają się wolno ,ale słysząc dziwięk lub widząc światło latarki ,zombi stają się agresywne
i mogą nawet biegać .zombi zaraża poprzez dotknięcie (ugryzienie)
ugryziony gracz staje się zombi ( dostaje od zombiaka tabliczkę )i gra na tych samych zasadach co zombiaki ,
aż do momentu kolejnego trafienia ,wtedy zostawia tabliczkę i wraca na swojego respa,po odrodzeniu gra dalej jako zwykły gracz .
wojsko; separatyści;
w pierwszym etapie ma za zadanie zrobienie 6 punktów ( 1resp i 5 wyrzutni rakiet) ,każdy punkt dostanie tabliczkę z numerem
od A1 do A6 .kolejność numerków powinna być dowolna .punkty muszą być oddalone od siebie co najmniej 20 kroków .
w drugim etapie trzeba odnaleźć rakiety i medykamenty ze zestrzelanego samolotu,rakiety należy ustawić w punktach i uzbroić .
w trzecim etapie trzeba zdobyć fiolki antywirusa(separatyści -wirusa ) ,przetransportować je do wyrzutni ,uzbroić rakietę i wystrzelić .
fiolki antywirusa można przenosić tylko schłodzone w cieczy ( jedna fiolka w jednym pojemniku) nie wolno przenosić fiolek inaczej niż w butelce zalanej płynem .
płyn jak i pojemnik będzie dostępny w bazie.
uzbrojona rakieta musi mieć trzy fiolki
wirus- zielony light stick(światło chemiczne)
antywirus-niebieski light stick
wojsko jak i separatyści mają do dyspozycji po trzy rakiety ( pirotechnika)
strzelanie z rakiet będzie omówione na odprawie .
Zombi - mile widziana stylizacja
1.
2.
Wojsko- pełne mundury ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.
Separatyści-rodzaj ubioru dowolny ,zakaz używania hełmu
1.
2.
Ostatnio zmieniony przez szybki dnia Wto 19:36, 07 Lis 2017, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szybki
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejówek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragonowy
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stara Róża
|
Wysłany: Pon 18:22, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi
1. Dragonowy ( DEV )
2.
Wojsko
1.
2.
Separatyści
1.
2.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zoltan
Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa-śródmieście
|
Wysłany: Pon 19:35, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi:
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.
5.
Wojsko:
1.
2.
Separatyści:
1.
2.
Ostatnio zmieniony przez Zoltan dnia Pon 19:36, 06 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Kulaw
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:51, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Kulaw
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.
2.
Ostatnio zmieniony przez Kulaw dnia Pon 22:08, 06 Lis 2017, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
szybki
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: Pon 21:04, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Kulaw
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.
2.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulaw
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:10, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.
|
|
Powrót do góry |
|
|
szybki
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: Wto 19:39, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
edycja pierwszego postu ,została dołożona mechanika gry
|
|
Powrót do góry |
|
|
Puklerz
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:27, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jendrek
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:03, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
|
|
Powrót do góry |
|
|
Link
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:36, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
_________________
Nie jestem gimborakiem
Ostatnio zmieniony przez Link dnia Śro 15:37, 08 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
TATOS
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 2952
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA-Mokotów
|
Wysłany: Śro 16:21, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
|
|
Powrót do góry |
|
|
Koras
DEV
Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa obecnie Radzymin
|
Wysłany: Śro 16:26, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
6. Koras
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danielo
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:19, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
6. Koras
7. Danielo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulaw
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:34, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.
Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.
Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę +1
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
6. Koras
7. Danielo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|